Tuesday, April 27, 2010

Ülevaade HCl peatükist nimega "User Support".

Peatükk räägib kasutajatugist: milline ta peab olema, missugused võimalused on selle tagamiseks ja mida peab arves pidama selle arendamise käigus.
Sellest ma sain aru, et kõigepealt, kasutajatugi peab olema alati kättesaadav, seepärast on parem, et kasutaja jaoks vajalik abi avaks uues aknas või kuskil kõrval, nii et kasutaja näeks seda, mida ta tegi. vee rohkem, kasutajatugi peab olema kättesaadav ka sel korral, kui süsteemis tekkis viga, sest just sel korral kasutaja vajab abi kõige rohkem. Muidugi kasutajatugi peab olema täpne, ta peab uuendama süsteemi uuendamisega ning kogu süsteem peab olema kaetud sellega. On olemas mitu meetodit, kuidas võib aidata kasutajat. Nende hulgas on nii kiired viisid nagu käskude abi, mis annavad mingit spetsifilist infot, kui ka tutorials, mis võimaldavad kasutajal saada rohkem informatsiooni kogu süsteemi kohta.

On tähtis alati pidada meeles, et kõik kasutajad on erinevad ja nad vajavad erinevat abi. Seepärast peab hoolikalt läbi mõelda, kuidas abi peab välja nägema, et ta ei ärritaks edasijõudnuid kasutajaid, kuid ka oleks alati näha nende kasutajale, kellel on vähe kogemust.

Minu jaoks see peatükk oli päris põnev ja kasulik. Kasutajatugi meenutas mulle tarkvara testijat. Nimelt, et tarkvara testija ka peab tegutsema ettevaatlikult korjades vigu, nagu kasutajatugi peab ettevaatlikult korjata infot kasutaja kohta, et edaspidi pakkuda kasutajale vajalikut abi. Ettevaatlikult selles mõttes, et mõni kord kasutaja tegevused sõltuvad kontekstist, nagu, testija puhul - mingi vea ilmumine sõltub keskonnast. Ja veel mõlemal juhul, tagasiside peab olema viisakas ja aru saadav. Ei ole mõtet testijal leida vigu, kui ta ei räägi korralikult arendajale sellest veast. Sama on kasutajatugi puhul, kui ta annab liiga keerulised või ärritavad teaded, siis temast ei ole palju abi.

Lõpuks, tahaks veel öelda, et kui mina vajan abi, töötades mingi uue programmiga, siis kõigepealt ma vaatan mingi tutorial, ja veel minu jaoks on väga oluline, et oleks koht, kus ma leiaksin mingid minu probleemidega sarnased probleemid, mis juba tekkisid kellegil, ja kus oleks nende lahendus.

No comments:

Post a Comment